TERMA DAN SYARAT
(Sila baca sebelum order)
(Sila baca sebelum order)
ORDER
Serious buyers only!
♥ Harap sgt kompom nak beli baru order.Tak baik taw ilang mcm tu aje =)
Anda berkemungkinan perlu:
♥bersabar menunggu reply email dari kami
♥menerima hakikat bila barang dah tiada masa kami reply
♥menerima jika tiba-tiba kami pos barang lambat atau refund duit lambat
♥ Kalau anda rasa suka sangat mana-mana item,boleh book dengan bayar duit separuh dulu.Duit tersebut TIDAK akan dipulangkan sekiranya anda tiba-tiba membatalkan niat nak beli
(Reason: Sebab kami akan rugi kalau ramai customer lain nak,tapi kami dah simpan untuk anda,tapi anda tak jadi beli) So,kena faham yea urusan booking ni!
♥ "1st come,1st serve"
♥ Kalau anda rasa suka sangat mana-mana item,boleh book dengan bayar duit separuh dulu.Duit tersebut TIDAK akan dipulangkan sekiranya anda tiba-tiba membatalkan niat nak beli
(Reason: Sebab kami akan rugi kalau ramai customer lain nak,tapi kami dah simpan untuk anda,tapi anda tak jadi beli) So,kena faham yea urusan booking ni!
♥ All items are not refundable or exchangeable once sold
♥ "1st come,1st serve"
PEMBAYARAN
♥ Jika anda bayar menggunakan Online banking seperti Maybank2u dan lain-lain,sila letak email kami: fatihakim.ent@gmail.com pada recipient’s email yang terdapat di ruangan online banking – WAJIB!
Jika anda tidak letak email kami, kami berhak membatalkan order anda dan tidak mengepos barang anda dengan kadar yang segera.
Jika anda membayar menggunakan akaun orang lain, sila beritahu kami nama penuh akaun pembayar semasa pengesahan pembayaran.
♥Jika anda menggunakan mesin cash deposit atau anda membayar di kaunter bank, SILA SCAN ATAU MMS gambar resit pembayaran kepada kami Pastikan bukti itu haruslah JELAS, TERPAMPANG NO AKAUN, AMOUNT TRANSFER, MASA DAN JUGA TARIKH PEMBAYARAN.
♥Jangan lupa, lepas sahaja membuat bayaran, email kami semula untuk membuat pengesahan atas pembayaran anda!! Kegagalan anda untuk tidak mengesahkan pembayaran, membuatkan kami tidak dapat proses untuk pengeposan barang! Jadi, bukan salah kami jika anda tidak mendapat barang dalam tempoh yang sepatutnya.
♥Kami
akan memberi anda Tracking Number pada email atau meletakkannya di
website, selepas pengeposan dibuat. Jika tiba-tiba barang yang anda
order tiada atau rosak, kami berhak mengembalikan duit anda semula atau menukar item dengan persetujuan kedua belah pihak.
Tutorial print screen - Bukti Payment Maybank2u
(KLIK IMAGE UNTUK PEMBESARAN)
PENGEPOSAN
♥ We will not be held responsible if there's any lost or damage of item(s) during delivery.
♥
Pembeli seharusnya mengetahui dan faham bahawa selepas saja kami
memberi tracking no, Pos Malaysia dan pihak pembeli yang harus
bertanggungjawab jika ada sebarang kehilangan, barang tidak dapat lagi
dan sebagainya.Kami tidak bertanggungjawab atas kehilangan semasa
pengeposan.
♥Anda harus menerima risiko bahawa item yang dipos berkemungkinan hilang atau rosak disebabkan kecuaian pihak Pos Malaysia.
♥Kadang-kadang
item telah sampai ke tempat pembeli, tetapi pada masa Posmen hantar
item, pihak pembeli tiada di alamat yg ditulis.
♥Perlu
juga ingat, kadang-kadang pihak Posmen, tidak akan meletakkan notis
bahawa mereka telah sampai ke rumah anda tetapi anda tiada.
♥Jika
item hilang, atau rosak, pembeli ada kuasa untuk meminta ganti rugi
daripada POS MALAYSIA dan mereka seharusnya mengembalikan duit anda
dengan kadar segera.
♥Jika
barang tidak sampai bukan disebabkan kami tidak bagi tracking no, anda
HARUS cek dengan Pos Malaysia dahulu. Jika Pos Malaysia mengatakan no
track tiada dalam sistem/pengirim harus contact pos malaysia, barulah
anda email kami untuk pengesahan.
♥Di
bawah ialah info Customer Service Pos Laju untuk anda buat semakan
jika barang yang dihantar (anda telah dapat tracking no) tidak sampai
lagi kepada anda:
For more information, please contact :
Customer Care Department
Level 6 , Pos Malaysia Headquarters
Dayabumi Complex
50670 Kuala Lumpur
Level 6 , Pos Malaysia Headquarters
Dayabumi Complex
50670 Kuala Lumpur
Operating Hours | : 8.30 am to 9.30 pm, Monday to Saturday
( except 1st Saturday of the month and Public Holiday )
|
Fax | 03-2727 9200 |
care@pos.com.my |
Pos Malaysia PosLine : 1 300 300 300
Jadi di bawah ini ialah link untuk anda trace parcel anda:
POS LAJU: http://202.185.150.100/emstrack/
POS REGISTER/DAFTAR: http://www.pos.com.my/pos/appl/service/sub_registered_mail.asp
POS BUNGKUSAN/PARCEL: http://www.pos.com.my/pos/appl/service/sub_e_parcel.asp
Selain pos laju, pos register/parcel/ekspress selalu tidak update dalam sistem pos malaysia.
Jika kami tidak beri anda tracking no, barulah anda email kami untuk pengesahan penghantaran.
POSTAGE, HANDLING AND PACKAGING
Poslaju with handling and packaging:-
♥Peninsular:-
RM 7 (first 500G)
♥Sabah/Sarawak:-
RM 10 (first 500g)
PENUKARAN ITEM
♥Penukaran item/barang hanya boleh dibuat jika barang anda:
- pihak kami tersalah pos barang
♥
Jika pihak kami tersalah pos, kami akan membayar kepada anda kos
pengeposan dari pihak anda dan kami akan menanggung kos di pihak kami
juga.
No comments:
Post a Comment